Az ügyfélszolgálat központi helye a MEOSZ Központ
Cím: 1032 Budapest, San Marco u. 76.
Postacím: 1300 Budapest Postafiók 141.
Telefon: 06-1-388-2387, 06-1-388-2388
Fax: 06-1-454-1144
Email: meosz@meosz.hu
Web: www.meosz.hu
Ügyfélszolgálat időpontja:
Hétfő: 9:00-16:00
Kedd: 9:00-16:00
Szerda: 9:00-16:00
Csütörtök: 9:00-16:00
Péntek: 9:00-13:00
Panaszkezelési szabályzat
A MEOSZ a minőségi oktatás érdekében panaszkezelést működtet, és panaszkezelési szabályzattal rendelkezik, melyben meg van határozva a panaszkezelés folyamata. Panaszkezelési szabályzatunkat évente aktualizáljuk, és ügyfélszolgálatunkon kifüggesztjük.
A panaszkezelés célja a képzésben részt vevők részéről érkező észrevételek, reklamációk, kezelésének szabályozása, a nyilvánosság biztosítása, a jogos észrevételek, reklamációk nyomán a működés és az oktatás jobbá tétele.
A felnőttképzéssel kapcsolatban a MEOSZ-hoz bármely úton eljuttatott (levél, telefon, személyes) panasz kezelésének az alapja a felnőttképzési szerződés és a közzétett tanfolyami felhívás. Az intézmény vezetése minden esetben kivizsgálja a panaszt és a panasz jellegének megfelelően jár el, mindig a képzésben résztvevők, partnerek jogos igényeit tartva szem előtt. Az eset után az intézmény vezetése értékeli az esetet, és alkalmazza a szükséges szankciókat. A tanulságokat szükség szerint beépíti a minőségbiztosítási rendszer megfelelő pontjaiba.
Panasz esetén keresse az ügyfélszolgálatunkat vagy az oktatásszervező kollégánkat az alábbi elérhetőségek egyikén:
Ügyfélszolgálat:
Cím: 1032 Budapest, San Marco u. 76.
Telefon: 06-1-388-2387, 06-1-388-2388
Email: meosz@meosz.hu
Felnőttképzés:
Cím: 1032 Budapest, San Marco u. 76.
Telefon: 06-1-388-2242
Email: oktatas@meosz.hu